Hva driver meg som bedriftseier 
og oss som selskap.

Det er alltid vanskelig med få ord å beskrive hva drivkraften i et selskap er. Vi i CAMP synes dette er ganske så innlysende, men å kortfattet forklare den drivkraften for folk utenfor selskapet er ikke helt enkelt.

Jeg skulle i et bestemt tilfelle forklare selskapets drivkraft for personer som arbeider i helt andre bransjer.

Jeg oppdaget da at det innlysende for meg ikke var så lett å forklare for utenforstående. 

Men, så en morgen slo det meg hva det er som gjør oss, vårt selskap og de produktene vi utvikler, produserer og selger så spesielle. Hver morgen lager jeg meg frokost som blant annet inneholder eggerøre av 2 egg med soltørkede tomater. Dette spiser jeg uansett om jeg står opp veldig tidlig på morgenen eller bor på hotell (om dette tilbys). Jeg kan derfor si at de soltørkede tomatene er viktige for meg siden de gir min morgenrutine en glede. Men, kan det forandre en persons liv om det finnes tilgang til soltørkede tomater eller ei? Svaret på spørsmålet er nei. Hva vi derimot med sikkerhet vet, etter å ha fått et tusentalls mail, telefonsamtaler og personlige møter, er at de produktene vi har utviklet forandrer livet for individer rundt om i verden.

Det kan for eksempel være en 9 år gammel delfotsamputert gutt fra Uppsala som drømte om å gå på ski, som med hjelp av vårt produkt har opplevd at drømmen gikk i oppfyllelse. Eller Jamie Whitmor, som vant over kreften og som med hard trening, sammen med vårt produkt vant den ærefulle prisen ”Best female athlete with diasbility 2014” på ESPN gallaen ESPY. Eller så er det Jared på 78 år som danset med sin kone for første gang på 20 år etter at han fikk et av våre produkter.

Dette er bare noen eksempler hvor noe så ”enkelt” som komposittmateriale, plast, metall og/eller tekstiler har kunnet forandre liv. Det er vår drivkraft - forandre livet til det bedre. Vi har kommet langt, men vi hviler ikke på våre laurbær.

Vi tror på løsninger som kan forandre individers liv. Disse skal vi finne for deretter å spre kunnskap om. Det er masse igjen å gjøre, og det er det som gir oss drivkraften til å føle glede hver dag på vei til jobb. Ikke noe av dette hadde vært mulig om ikke du som utprøver, kunde eller partner hadde hatt samme drivkraft som oss. Nemlig at vi går ut fra den best tenkelige løsningen for hvert enkelt individ, noe som gir 

 - ”Support for better life”.